Home Nieuws Wat we doen Help ons helpen Magazine Nomineren Info Sponsorkliks

Stichting HSG wint Onbeperkt070-prijs

Op vrijdagmiddag 25 maart heeft de Stichting HSG de eerste Onbeperkt070-prijs gewonnen. In Hilton The Hague kreeg de stichting de prijs - een prachtig kunstwerk gemaakt door Zinderin Den Haag en een cheque van 7.500 euro - uit handen van wethouder Karsten Klein. Op de foto staan van links naar rechts: Arnout Verzijl (secretaris van de Stichting HSG), wethouder Karsten Klein, Hans Willink (voorzitter van de Stichting HSG en Bart de Bart, de juryvoorzitter.   Stichting Haagse Sportstimulering voor Gehandicapten, tot een maand geleden beter bekend als Stichting Haagse Sportprijs Gehandicapten, doet inmiddels veel meer dan alleen de jaarlijkse organisatie van de Haagse sportprijs voor sporters met een beperking. Vandaar dat zij hun naam onlangs hebben gewijzigd. De stichting laat zien dat het leven niet ophoudt als je een beperking hebt. Ze verbinden vele initiatieven op het gebied van sport aan elkaar in de stad en geven het Plus Min Magazine uit. Aan de Onbeperkt070-prijs is een bedrag van €7.500,- verbonden. Hans Willink, initiatiefnemer van de Haagse Sportstimulering voor Gehandicapten: “We zijn trots en dankbaar. Het is een geweldige erkenning om deze prijs te winnen, zeker omdat we nog maar zo kort bezig zijn. Maar het is nog veel mooier wat we allemaal met dit geld kunnen doen.”
Foto: Valerie Kuypers