Home Wat we doen Help ons helpen Magazine Nomineren Info Nieuws
De Stichting Haagse Sportstimulering voor Gehandicapten is op de volgende wijze bereikbaar: Voorzitter Secretaris Penningmeester Hans Willink Arnout Verzijl Hans Bergwerff hwillink@stichtinghsg.nl averzijl@stichtinghsg.nl   hbergwerff@stichtinghsg.nl 06-20559836 Postadres Badhuiskade 19 2586 EN  Den Haag De Stichting Haagse Sportstimulering voor Gehandicapten staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 65390326 en heeft fiscaal nummer/RSIN 8560.93.348. Ons bestuurlijk jaarverslag 2016 vindt u hier. Onze statuten vindt u hier. ANBI Inmiddels heeft onze stichting de ANBI status verkregen. We zijn daar erg blij mee. Het geeft ons de bevestiging dat het doel waarnaar wij streven ook door de overheid wordt gedragen. Bovendien kunnen onze ondersteuners daaruit afleiden dat al wat wij ontvangen ook aan ons maatschappelijke doel wordt besteed. Het voordeel van de ANBI status is dat ieder die giften aan ons doet, deze gift mag aftrekken van het inkomen in de jaarlijkse belastingaangifte. Bedrijven die ons steunen konden deze kosten al aftrekken. Maar het belastingvoordeel is nu dus voor ieder die ons steunt. De belastingregels voor particuliere aftrek aan een ANBI vindt u hier. De beschikking van de belastingdienst voor onze stichting als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) vindt u hier.