Home Nieuws Wat we doen Help ons helpen Magazine Nomineren Info
Vegro The Hague European Championships Disability Darts Op 16, 17 en 18 oktober 2020 is de Lourdeskerk te Scheveningen het decor voor de allereerste Europese kampioenschappen voor gehandi- capte darters. Méér dan 70 topspelers uit binnen- en buitenland zullen strijden om de bekers en het prijzengeld. Op vrijdag strijden de landen- teams, kwartetten bestaande uit tenminste twee zittende spelers, en de koppels van twee tot aan de finales. Op zaterdag is het de beurt aan de singles, gesplitst in staande en zittende spelers, die doorgaan tot aan de halve finales. Zondag worden de halve finales singles en álle finales gespeeld.
Deelnemersveld Die live streams worden verzorgd door 1:1 Productions, experts voor het in beeld brengen van darts. Zij doen- deden dit ondermeer bij de Winmau World Masters, de Finder Darts Masters in Hotel Zuiderduin te Egmond aan Zee en de Bauhaus Dutch Open Darts. Met 75 spelers uit acht landen belooft het spannend te worden. Zodra de loting is geweest, plaatsen we die hier. Dit zal uiterlijk 16 september geschieden. Dan maken we ook het speelschema bekend. Er wordt vooralsnog op alle dagen uitsluitend overdag gespeeld. De toegang is gratis!
NEW DATES